آموزش بیم | بیم مسکونی | میدونی برای مدلسازی کامل بیم از کدام نقشه باید شروع کنی؟ آموزش پروژه محور بیم

آموزش پروژه محور مسکونی، با رویکرد بیم با متراژ متوسط آموزش داده شده است. در این دوره آموزشی، به مفاهیمی همچون، قراردادنویسی ، BEP نویسی، یادگیری نیازسنجی کارفرما، قیمت گذاری روی پروژه بیم حتی نامه نگاری اصولی با کارفرما را ... را یاد خواهید گرفت. سپس به مدلسازی پروژه واقعی و تا مرحله واقعیت افزوده و متره مصالح، رفع تداخل های قطعات، رندرینگ، فازبندی و... خواهیم پرداخت. با ما در این دوره آموزشی، مهارت‌های لازم برای مدلسازی تمام نقشه های اجرایی با رویکرد بیم را به دست خواهید آورد.

پشتیبانی توسط مدرس

حضور دائمی شما در گروه

گارانتی 48 ساعته

دریافت آپدیت‌های رایگان

  • توضیحات
  • توضیحات
  • سرفصل های آموزش بیم مسکونی
  • نظرات کاربران
  •  

     

    آموزش کامل BIM با مدلسازی پروژه اجرا شده

     

    دوست داری مهارتی یاد بگیری که همه جای دنیا کاربردیه؟

     

    آموزش بیم مسکونی برای حرفه ای هاست؟
    بسیاری از بیم مدلر ها در انجام کارهای عملی داخل آموزش موفق عمل می کنند ولی وقتی کار به مدلسازی پروژه‌های اجرایی می‌رسد با مشکل جدی روبرو می شوند دقیقاً دلیل چیست؟
    همه ابزار را بلدند ولی مشکل از آنجا شروع می شود که نمی‌دانند از کجای پروژه باید مدلسازی انجام بدهند و مدلسازی کامل ساختمان به تخصص بالاتری نیاز دارد.در این دوره به طور بسیار عمیق و پایه ای با ساختار و عملکرد صحیح اصول بیم از قراردادنویسی تا واقعیت افزوده AR را به شما یاد میدهیم.

    صنعت ساختمان به سمت مدلسازی با رویکرد بیم میرود؟
    به زودی با اجباری شدن BIM در کشور و افزایش درخواست کارفرماها جهت استفاده از "منافع بیم" در صنعت ساختمان و بهره‌مندی از فرایند BIM روبه افزایش است. اما به دلیل "کمبود نیروی متخصص آموزش دیده" فرایند BIM شدن پروژه ها با کندی و نواقص اصولی روبروست.

    البته تولید این آموزش تنها به خاطر افزایش تقاضای "استفاده از بیم" نبوده ، بلکه به جهت ایجاد ارتباط نزدیکتر بین صنعت ساخت و ساز و آموزش, افزایش شغل و ایجاد "منبع درامد زایی جدید برای شما"  دیگر اهداف ما از تولید این آموزش بوده است.

     

     

      ویژگی انحصاری دوره آموزشی بیم مسکونی

     

      قرارداد نویسی حرفه ای تحت BIM بدون ضرر مالی

      مدلسازی با بالاترین سطح جزئیات LOD400

      آموزش نامه نگاری و نحوه مکاتبات اصولی با کارفرما

      برآورد کامل هزینه های جاری در پروژه

      فازبندی کاربردی پروژه برای هر سه دیسیپلین

      خلق انواع فمیلی پارامتریک برای هر سه دیسیپلین

      استفاده از ابزار داینامو به صورت کاربردی

      تولید جدول زمان بندی شروع و اتمام پروژه اصولی در نویس ورک

      طراحی داخلی نشیمن + رندرینگ

      طراحی نما کلاسیک + شاسی کشی و رندرینگ

      آموزش  AR_VR (واقعیت افزوده و مجازی)

      متره برآورد کامل معماری ، سازه ، تاسیسات

     

     

     

    مشخصات آموزش بیم مسکونی

    مبانی تئوری بیم

     

     بخش مبانی به شما این توانمندی را میدهد با اطلاعات بسیار زیاد،به آسانی کارفرما را متقاعد کنید و از همکاری با شما نهایت لذت را ببرد.

    تولد بیم

    شما به عنوان مدیر پروژه‌ی بیم, با افزایش مهارت های خود باید اولین جلسه را به خوبی مدیریت کنید، چون کارفرما مایل است پروژه را به چند همکار دیگر معرفی کند تا بین آنها بهترین مدیر را انتخاب کند.
    اگر تمایزی در جلسه ایجاد نکنید دیگران اینکار را خواهند کرد و قطعا پروژه را از دست خواهید داد. پس در این بخش با شبیه سازی جلسه، شما را اماده‌ی مذاکره با کارفرمای سخت گیرمی‌کنیم.
    شما با یادگیری این اطلاعات خواهید توانست نسبت به دیگر مدیرها خودرا در نظر کارفرما، فردی متخصص و متحبر به نشان دهید؛ چون به میزان قابل توجهی به بیم مسلط هستید و به خوبی به دغدغه های کارفرما اشراف کامل دارید.
    نکته بسیار مهم ؛ احتمالا در آن جلسه مهندسینی حضور دارند که از این آموزش استفاده کردند پس شما با تماشایی دقیق این آموزش را دنبال کنید.

     

    ابعاد بیم و منافع آن

    آیا متخصصان حوزه بیم از تمام منافع آن استفاده می‌کنند؟
    قانع کردن کارفرما برای استفاده از منافع بیم و پاسخ به سوالات سخت او یکی از مشکلات و دشواری‌های مذاکره است، چون ممکن است به خوبی از دستاوردهای بیم اطلاع نداشته باشید. و همین ضعف کافیست که به راحتی پروژه را از دست بدهید.پس نیاز دارید برای متقاعد کردن کارفرمای سخت گیر اطلاعات ناب و ارزشمندی در اختیار داشته باشید تا به سوالات مهم کارفرما پاسخ صحیحی بدهید. در این بخش به شما کمک میکنیم به تمام جملاتی که کارفرما منتظر شنیدن ان است مسلط شوید و به راحتی قانع کننده به نظر برسید.

     

    قرار داد نویسی حرفه ای بدون ضرر مالی

    قطعا همکارانتان بعد از دیدن نسخه‌ی قراردادتان شما را تحسین خواهند کرد.
    بعداز متقاعد کردن کارفرما لازم است که قراردادِ محکمی از نظر حقوقی و فنی تنظیم کنید. چون نباید هیچ مشکلی در روند کسب درامد شما به وجودبیاید. به همین دلیل در این بخش تنظیم قرارداد مخصوص بیم را به شما یاد می دهم؛ نمونه همین قرار داد را ما در پروژه های اجرایی شرکت خودمان استفاده میکنیم.
    قطعا بعد از یادگیریِ این نوع قراردادقدرتمند با هر کارفرمایی برای هر پروژه ای بدون در نظر گرفتن متراژ به راحتی قرار داد حرفه ای تنظیم خواهید کرد خواهید کرد.

     

    BEP نویسی حرفه ای

    ‏BEP مانند رساله است برای پایان نامه
    پس قطعا مدلسازی تحت بیم بدونBEP  نویسی باعث بی اعتباری مدلسازی میشود. و این کم لطفی یا کم سوادی مدیر پروژه‌ی بیم است.
    برای اینکه این مشکل را رفع کنیم نیاز دارید این بخش را به صورت کامل تماشا کنید؛ چونکه به وسیله استاندارد های بین الملی و بعد از بررسی تمام بند های BIM FORUM  و مشخص کردن LOD (سطح نمایش جزییات) پروژه به صورت حرفه BEP پی نویسی را آموزش خواهید دید و قادر خواهید بود برای همه پروژه های اجرایی به راحتی BEP نویسی کنید.

     

    وظایف تیم مدلسازی تحت بیم

    اگر به وظایف تیم BIM مسلط نیستید اعتبارتان را از دست رفته بدانید!
    چونکه به خوبی اطلاعات دقیقی از تعهد و مسولیت انها ندارید به راحتی متهد به پروه نخواهند شد و قطعا پروژه به سختی مدیریت خواهد شد.
    شما به عنوان مدیر پروژه باید آگاه باشید تمام افرادی که زیر نظر شما فعالیت میکنند چه مسولیتی دارند .
    در این بخش به تمام مشاغل بیم، بیم منیجری، بیم مدلری بیم کوردینتور و ... خواهیم پرداخت و همه وظایف انها را توضیح خواهیم داد تا کاملا به تعهدات انها آگاه بشید.

     

    برآورد هزینه بیم

    اگر این بخش را جدی نگیرید اصلا پولی به دست نمی‌آورید!
    ممکن است هر ماه مجبور به پرداخت هزینه های هنگفتی مثل اجارهِ دفتر، هزینه های جاری مثل ابنمان و بیمه و مالیات باشید علاوه بر این، شما یک یا چند سیستم دیگر دارین که نگران اصطحلاک ان هستید و تمام زندگی و کسب و کارتان حول ان می‌گردد.به اضافه عوامل تاثیر گذار بالا شما باید دستمزدتان را هم حساب کنید و قیمت نهایی را به کارفرما بدهید.
    پس نیاز دارید با فرمولی جدید قیمت واقعی مدلسازی پروژه را براورد کنید .در این بخش تمام آموزش های قیمت دهی مثل بررسی سطح جزییات , تاثیر متراژ و ...قرار گرفته است قطعا بعد از یادگیری این بخش هر پروژه‌ی را میتوانید به راحتی قیمت گذاری کنید.

     

    بررسی وضعیت موجود پلان

    همه همکاران بابت مهارت ویژه در مدیریت پروژه، از شما سوال خواهند پرسید.
    براورد نفر ساعت نیروی متخصص برای مدلسازی پروژه یکی دیگر از مهارت هایی ایست که شما باید به دست اورید.
    شما در بخش بررسی وضعیت پلان به صورت کامل، براورد نیروی مورد نیاز، بررسی تداخلات و هایلایت انها ،زمان بندی مدلسازی تا اتمام ان و ... مسلط خواهید شد.با یادگیری این مهارت خواهید توانست برای دیگر پروژه های اجرایی از این فرمول استفاده کنید.


     

    مدلسازی سازه بتنی

     

    شما در این دوره‌ی کاملِ آموزشی تحت BIMهمه قطعات سازه را با بالاترین سطح جزییات LOD400 و فمیلی هارا به صورت پارامتریک مدلسازی میکنید. خروجی های اجرایی سازه‌ا‌ی آن را با منطق رایج اتوکدی تگ گذاری و طور کامل متره براورد خواهید کرد.

    گودبرداری با موس و کیبورد

    شروع هیجان انگیز مدلسازی با انتقال صحیح نقشه سازه از اتوکد به رویت و خاکبرداری زمین و محاسبه ان انجام میشود.
    نکته قابل توجه این هست که، شما بعد از محاسبه حجم خاکبرداری و خاک ریزی طبق دیتیل،سازه نگهبان را به جهت مهار ریزش خاک ملک مجاور و محافظت از محدوده ساخت با بالاترین جزییات مدل مینمایید.

     

    مدلسازی فنداسیون

    با روش جدیدی قالب بندی حرفه ای و مش بندی پروژه را با رعایت اصول بتن ریزی و تراکم میلگردها را یاد خواهید گرفت
    نکته شگفت انگیز اینکه این پروژه "دارای آسانسور" است و شما یادمیگیرید طبق نقشه سازه فنداسیون چاله اسانسور را مش بندی و قالب بندی  کنید.
    شما اولین نفری هستید که میشنوید در این بخش، مدلسازی دقیقی از دوقل و سه قول میگلرد انجام شده و با رعایت طول 12 متری میلگرد هم پوشانی ها با وسواس ویژه ای انجام شده است.

     

    مدلسازی حرفه‌ای ستون بتنی

    تنها افراد خریدار این آموزش میتوانند ستون گذاری بتنی را به صورت کامل یادبگیریند
    حالا میتوانید میلیگرد شخصی سازی بسازین ان را به صورت S تغییر فرم بدهید تا ستون را در اغوش بگیرید.
    به آسانی مطابق با نقشه‌ی سازه خاموت ها را با تراکم استاندارد به صورت حرفه‌ی دور میگلرد قرار بدید و ستون را گام به گام با ما تکمیل کنید
    و حالا خواهید توانست "تمامی تیپ ستون ها" پروژه را خود شما مدلسازی کنید.

     

    مدلسازی دقیق تیر بتنی

    شما با کسب مهارت در مدلسازی حرفه ای تیر بتنی توامند خواهید شد به آسانی تراکم خاموت ها در ابتدا و انتهای تیر را کنترل و با دقت بسیار زیاد ورود میلگرد ها را به ستون بررسی و تداخلات احتمالی را به راحتی برطرف نماید  .

     

    خلق تیرچه پارامتریک

    معجزه هیجان انگیز رویت در بخش ساخت فمیلی پارامتریک است .
    شما یادمیگیرید با خلق تیرچه پارامتریک با قابلیت کنترل عرض ارتفاع ، تعداد خرپا و... به صورت حرفه ای و دقیقتر آن را متره کنید
    واین همه ماجرا نیست، شما یاد میگیرید بلوک استاندارد ایرانی بسازید و حتی آن را همراه تیرچه متره کنید.

     

    جلوگیری از ریزش دیوار ها با ساخت وال پست پارامتریک

    یکی  از آموزش های جدید و هیجان انگیز این دوره خلق فمیلی پارامتریک وال پست با قابلیت کنترل طول, عمق و ارتفاع است.
    بعد از ساخت ان با جانمایی در محل مناسب پروزه یادمیگیرید چگونه ناودانی ها را در کف و سقف قرار بدین و از ریزش دیوار در زلزله جلوگیری کنید.

     

    لیستوفر انحصاری

    اکنون با ساخت لیستفر قدرتمند پارامتریک به صورت فوری "بدون نیاز به پلاگین" همه میلگرد های مصرفی را از نظر فرم, سایز, طول و حتی خم انها را لیست و در کنار ردیف های این لیست تصویر انها را قرار بدید و خم ان را نشان دهید .

     

    شیت بندی حرفه ای

    سرانجام به بخش هیجان انگیز و پایانی مدلسازی سازه بتنی رسیدیم
    برای بهبود نمایش پرزانته‌ی نقشه‌های شاپ کارگاهی از قالب بسیار خاص و انحصاری شیت استفاده کردیم و در این آموزش شما یاد میگیرید دقیقا از منطق تگ گذاری اتوکد و استاندارد اما هوشمند در رویت استفاده نماید
    بخش جدیدی که یادخواهید گرفت برش افقی از ستون و نحوه تگ گذاری میلگرد های ستون به صورت برش عمودی است و قرار دادن همه تیپ ستون ها در شیت است
    در نهایت با فرمول نویسی وزن و طول همه میلگردها و بتن مصرفی را محاسبه و در شیت انحصاری خود لحاظ می‌کنید.


     

    مدلسازی معماری فاز دو

     

    شما در این دوره‌ی کاملِ آموزشی تحت BIMهمه اجزای معماری را با بالاترین سطح جزییات LOD400 و فمیلی هارا به صورت پارامتریک مدلسازی میکنید. خروجی های فاز دو آن را با منطق رایج اتوکدی تگ گذاری و طور کامل همه پروژه را متره براورد خواهید کرد. 

     

    مدلسازی فاز دو دیوار 

    مدلسازی نازک کاری اصولی دیوار
    شاید تصور کنید مدلسازی اصولی با مدلسازی چه فرقی میکند! 
    اگر شما منطق صحیح مدلسازی دیوار در رویت را رعایت نکنید یقینا در متره برآورد و اولویت بندی لایه ها نسبت به کف سازه ای و معماری با مشکل جدی روبرو می‌شوید.

    در این آموزش جدید یادمیگیرید چگونه به وسیله داینامو سریع و بدون تکرارِ ابزار دیوار، ارتفاع و اولویت قرار گیری ان را روی سقف و کف کنترل نماید.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    مدلسازی شگفت انگیز پنجره دوجداره

    شاید جالب باشد بدانید دقیقا فمیلی پنجره را طبق کاتالوگ شرکت سازنده برای شما مدلسازی کردیم 

    در این پنجره شگفت انگیز دوجداره حتی از مدلسازی درزگیر ان عبور نکردیم و با دقت بسیار بالا مدلسازی و در میان وال پست ها قرار دادیم 
    حالا به آسانی خواهید توانست هر پنجره ای را طبق کاتالوگ شرکت سازنده مدل کنید .

     

     

     

    فاز دو واقعی پله

    حالا که سازه‌ی پله در بخش استراکچر را دقیق مدلسازی کردین، میتوانید در بخش معماری ان را نازک کاری کنید.

    برای بهبود وضعیت ظاهری پله به صورت کامل و کاربردی ازفمیلی بلستر برای خلق نرده‌ی جدید و تولید فمیلی کف پله ظریف، آبچکان آن و حتی ملات زیر کف پله را مدلسازی کردیم.
    با این اموزش هیجان انگیز تایید شده، هر پله ای را خواهید توانست به راحتی نازک کاری و تمامی دیتیل های مورد نیاز برای نقشه های نهایی را برای خروجی گرفتن و اجرایی دقیق ان هوشمند سازی کنید .

     

     

     

     

    نما سازی لاکچری بدون دستمزد به سنگ کار 

    آموزش جالب نما سازی کلاسیک به همراه شاسی کشی به صورت دقیق و حرفه ای مدل شده است که میتواند به تنهایی یک آموزش کامل باشد .
    اما برای بهبود کیفیت مدلسازی در اختیار شماست. 
    در این آموزش یادمیگیرید 
    چگونه از کد های منطقی و بیرون زدگی های مجاز ارایه شده توسط شهرداری 
    نما را کامل مدلسازی کنید 
    در این آموزش جدید پوسته نما را کامل شاسی و نبشی کشی کنید و ان را به بدنه سازه متصل کنید !
    بله یادمیگیرین ان را به وسیله رولبولت به تیر مهار کنید و از ریزش آن جلوگیری و در نهایت به صورت کامل متره براورد کنید .

     

    طراحی داخلی لوکس نشیمن 

    برای کارفرما مکان لوکسی را طراحی کنید که بداند در کدام طرف خانه‌اش برای دیدن برنامه مورد علاقه اش باید لحظه شماری کند.
    ما با همراهی شما به طور کامل قسمت تی وی ست و نشیمن لوکس و دلنشینی طراحی خواهیم کرد. شما با یادگیری ساخت فمیلی روشنایی و کاور کردن سقف کاذب همچنین گچ بری بسیار زیبا این بخش هیجان انگیز را به اتمام خواهید رسانید. رندرینگ نما  + فایل کامل پروژه
    با رندری بسیار خاص تخصص خود را نشان دهید
    شما با انواع تکنیک‌های منحصر به فرد فایل رویت را وارد نرم افزار قدرتمند تریدی استدیو مکس خواهید کرد و با ترفندی خاص به آسانی به همه جداره ها متریال خواهید داد 
     بعد از انتقال نما در فضای شهری پر جزییات اقدام به نورپردازی و رندرینگ خواهید نمود و برای بهبود کیفیت رندر ان را پست پروداکشن خواهید کرد.

     

    رندرینگ طراحی داخلی + فایل کامل پروژه

    کارفرما از دیدن نورپردازی نمای خاص خود شما را تحسین خواهد کرد پس با وسواس بسیار این قسمت را دنبال کنید.

    برای بهبود نمایش طراحی داخلی فایل رویت بسیار دقیق و اصولی وارد نرم افزار قدرتمند تریدی استدیو مکس میکنیم و با تکنیک و ترفند های خاص خیلی سریع به جداره ها متریال میدهیم.
    اگر با ویری کار نکردید جای هیچ نگرانی نیست چون ما به شما کمک میکنیم با تنظیمات استاندارد و نوپردازی واقعی بتوانید رندر ایدعالی از طراحی داخلی دریافت و برای بهبود کیفیت نمایش ان پست پروداکشن نماید.

     

    متره براورد کامل مدلسازی معماری

    از شما به عنوان متخصص آموزش دیده انتظار میرود تمامی اجزای مدلسازی دقیقی را که انجام دادید متره و براورد نماید.
    در این آموزش جدید یادمیگیرین حجم و سطح کل مصالح مصرفی (کف سقف و دیوار های) +  در و پنجره ها را متره و براورد کنید  و در شیت خود قرار بدید .

     

    شیت بندی پارامتریک

    حالا نوبت متحیر کردن کارفرماست !

    سرانجام برای بهبود نمایش پلان ها، دیتیل های اجرایی،و پرزانته حرفه‌ای به شما یاد میدهیم "بدون نیاز به دابلیکیت" به صورت پارامتریک شیت انحصاری خلق کنید.
    با یادگیری و هوشمند سازی تایتل های زیر نقشه  به اسانی همه پلان را در شیت خود به صورت استاندارد قرار دهید 
     شگفت انگیزترین قسمت این دوره ساخت "جدول نازک کاری" بر اساس جداول رایج اتوکدی اما هوشمند است که برای هر پروزه ای میتوانید از این تکنیک برای خود استفاده نماید.


     

    مدلسازی کامل سیستم تاسیساتی

     

    شما در این دوره‌ی کاملِ آموزشی همه قطعات تاسیسات را با بالاترین سطح جزییات LOD400 مدلسازی و همه عناصر آن به صورت پارامتریک مدلسازی و نقشه های آنها با منطق رایج ارایه و کامل متره براورد خواهید کرد.

    مدلسازی کامل تاسیسات

    در این دوره آموزشی تحت بیم به طور کامل قطعات تاسیسات را با بالاترین سطح جزییات مدلسازی خواهید نمود.

    حالا که تاسیسات را به آسانی مدلسازی کردین یه راحتی متره براورد کنید و داخل شیت حرفه ای خود جهت ارایه به کارفرما قرار دهید .
    در این اموزش به علت جلوگیری از تکرار ابزار ها و افزایش سرعت و دقت در پروژه از داینامو به صورت کاربردی استفاده شده است .

     

    آبرسانی سریع به همه واحد ها

    اولین اقدامی که در سیستم اب رسانی ساختمان جهت هماهنگی بین دیسیپلین ها یادمیگیرید رعایت قوانین کپی مانیتورینگ پروژه است.
    با بهینه سازی و اصلاح نقشه تاسیسات گرفت به دو صورت لوله ها را مدل کنید.1 سنتی 2 ابزار قدرتمند داینامو
    بعد از لوله کشی ساختمان با قراردادن کلکتورهای داخلی , رادیاتور ها و شیر الات سیستم ابرسانی سرد را به کنتور جهت اتصال به جریان اب شهری متصل نماید.

     

    مدلسازی کامل کلکتور 

    جالبه بدونید, نقشه تاسیسات بدون کلکتور طراحی شده بود و با اصلاح نقشه ، با خلق فمیلی کلکتور و قرار دادن ان در محل مناسبی در پروژه به شما کمک کردیم که به نحوه تنظیم فاصله مابین انها مسلط و در هر پروژه‌ای که با این سیستم روبرو شدین به اسانی ان را مدلسازی نماید 
    حالا میتوانید تمامی سیستم ابرسانی ساختمان را به راحتی کلکتور متصل نماید.

     

    لوله کشی فاضلاب در فضای کوچک

    چالش جالبی که سیستم فاضلاب، در فضاهای کوچک دارد باعث هیجان انگیز تر شدن این بخش مدلسازی شده است 

    شما با یادگیری ترفند ها و تکنیک های خاص در اولین بخش با انواع ونت خشک و تر آشنا خواهید شد و ان را مدلسازی خواهید کرد و به طور کامل همه ونت ها را به فاضلاب متصل خواهید نمود
    همچنین برای بهبود کیفیت این سیستم و افزایش دقت، از داینامو و کد های پیشرفته ان استفاده خواهید نمود.

     

    مدلسازی اسپرینکیلر و داکت

    چالش کانال کولر برای هر پروژه‌ای میتوانند دردسر ساز باشداما با یادگیری ترفند های این اموزش و استفاده از فضاهای غیر مفید نقشه معماری بدون اختلال در سیستم سازه‌ای به راحتی کانال ها را مدلسازی خواهید کرد .

    شما یادمیگیرین با تکنیکی خاص سیستم ابرسانی را از مستر ها به کولر های پشت بام متصل نمایدو با کسب تجربه در این آموزش میتوانید از این تکنیک ها برای رفع چالش های کانال کولر استفاده نماید.

     

    مدلسازی سیستم مکانیک 

    ابتدا با ساخت "فمیلی کنتورگاز" و کلکتور آن وارد چالش هیجان انگیز گازکشی ساختمان خواهیم شد.
    خلق کنتور گاز ایرانی و سیستم تقسیم بندی ان در طبقات به همراه ساپورت ها بخشی از مدلسازی با بالاترین جزییات این دوره است که شما را توامند میسازد در هر پروژه ای به آسانی برای کل طبقات و پارکنیگ سیستم گاز کشی طبق استاندارد های سازمان های ذی ربط با دقت بسیار زیاد انجام دهید.

     

    برق کشی کامل پروژه

    توانایی ساخت فمیلی ان هم از نوع ایرانی جزوی از مهارت های تخصصی شماست مگر انکه بخواهیددر سطح پایین تر باقی بماند.

    با خلق فمیلی کلید و پریز ایرانی و با مدلسازی سیستم برق کشی
    و اتصال همه سیم ها به جعبه فیوز به اسانی کل پروژه را برق کشی نماید. 
    این آموزش به طور کامل به شما یادمیدهد برای هر پروژه ای به صورت حرفه سیستم برق رسانی را انجام دهید.

     

    متره براورد کامل تاسیسات

    از شما به عنوان متخصص آموزش دیده انتظار میرود تمامی اجزایی مدلسازی  و قطعاتی تاسیساتی که مدلسازی کردین را متره براورد کنید ..
    در این آموزش جدید یادمیگیرید طول لوله اب سرد و گرم مصرفی در همه واحد ها را به همراه سایز انها متره براورد کنید.
    شاید جالب باشد بدانید برای بهبودکیفیت متره تمامی شیر آلات مصرفی در واحد ها سیفون ها با زوایایی مختلف به طور کامل متره میکنید.
    در بخش برق کامل طول همه سیم ها و لوله های برق به همراه کلید و پریز هایی انها را متره براورد میکنید.

     

    شیت بندی کامل تاسیسات

    سرانجام به بخش هیجان انگیز و پایانی مدلسازی تاسیسات رسیدیم 

    برای بهبود نمایش پرزانتهِ از قالب بسیار خاص و انحصاری شیت استفاده کردیم و در این آموزش به شما یاد میگیرید دقیقا از منطق تگ گذاری اتوکد و استاندارد اما هوشمند در رویت استفاده نماید 
    بخش جدیدی که در این شیت برای شما قرار دادایم مستند سازی تمامی قطعات مدلسازی شده و خروجی از تمام لوله های اب رسانی ایست


     

    زمان بندی و واقعیت مجازی پروژه

     

     

    نویس ورک 

    احتمالا در خیابان با پروژه ای روبرو شده این که روی تابلوی بزرگ تاریخ شروع و اتمام پروژه را نوشته باشند.شاید با خود بگوید چطور ممکن است؟ 

    شما در انتهای این اموزش به طور کامل با ابزار های زمان بندی پروژه اشنا و برای همین پروژه جدول زمان بندی استانداردی تهیه خواهید کرد 
    با انتقال فایل پروژه نوویس ورک به آسانی داخل پروژه قدم خواهید زد و تمامی تداخلات احتمالی را بررسی و در نرم افزار قدرتمند رویت انها را برطرف خواهید کرد

     

    معجزه واقعیت مجازی

    زمانی آن رسیده است که کارفرما را متحیر تخصص خود کنید. شما به طور کامل یادمیگیرید چطور با یک تلفن همراه و تبدیل پروزه به اندازه واقعی همه را شگفت زده کنید.
    اجازه دهید کارفرما در پروژه اش قدم بزند و از اینکه به شما اعتماد کرده است نهایت لذت را ببرد .

     

    اگر هنوز این آموزش رایگان را ندیده اید این دوره را تهیه نکنید!

     

     

     

     

     

     

    نتایج تهیه کنندگان این دوره کیفیت آموزش بیم مدلری را نشان میدهد.

     

     

     


    کاربر :
    بیم مدلر احمد عالیشاه

     

     

     

     

     

     

     

     


    کاربر :
    بیم مدلر ناصر محمدی

     

     

     

     

     

     

     

     


    کاربر :
    بیم مدلر سینا رحیمی

     

     

     

     

     

     

    بعد از این دوره آموزشی به چه دستاورد هایی می‌رسید؟

    تنها افراد خریدار این آموزش توانمند هستند بعد از عقد قرار داد حرفه ای تحت بیم  به تنهایی پروژه های ساختمانی را به آسانی مدلسازی نمایند.

    شاید برای شما جالب باشد بدانید در همین آموزش به راحتی جدول زمان بندی شروع و پایان پروژه را تعریف میکنید و از تاریخ دقیق  اتمام پروژه اطلاع داشته باشه

    هیجان انگیز ترین قسمت هم استفاده از واقعیت مجازی ایست, به وسیله این قابلیت (AR_VR) تمامی قطعات سازه، تاسیسات و معماری را تبدیل به مقیاس واقعی نماید و قبل و بعد از ساخت همه پروزه را یا یک به یک به کارفرما به صورت مجازی در تلفن همراه خود نشان دهید و شما از این به بعد،به راحتی توانایی انجام هر پروژه‌ی تحت BIM را خواهید داشت.

    آیا ایساتیس سابقه اجرای پروژه بیم را دارد؟

    ما با توجه به سابقه اجرایی شرکت ایساتیس در پروژه های "استراتژیک  تحت BIM سپاه مهندسی شرق کشور" و همکاری آموزشی با "سایت هسته‌ای نطنز" در حوزه BIM و شرکت معتبر Intrax ”استرالیا”و همچنین مدیر پروژه بیم هتل ملیا در اسپانیا و با پشتوانه ده ها پروژه داخلی و خارجی تصمیم به معرفی برنامه آموزشی BIM 2 مسکونی در سه دیسیپلین معماری، سازه و تاسیسات جهت کمک به شما و ارتقا سطح کیفی پروژه های ساختمانی در کشور گرفته ایم .

     

     

     

    .

  •  

  • کد مقابل را وارد کنید ...
آموزش های مرتبط
سوالات متداول

نظرات کاربران