خروجی آسان PDF از رویت بدون انتقال به اتوکد

در این آموزش به پنجره Print رویت کامل مسلط خواهید شد و هم چنین به تمامی مشکلات احتمالی شما پاسخ داده ایم که به صورت صحیح خروجی دقیقی را از پروژه ها دریافت کنید.

در این آموزش از دو روش برای خروجی گرفتن استفاده شده است.

1) پرینت پیش فرض (نسخه 10)

2)پلاگین doPDF

حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد داشتید از پروژه رویت خود پرینت بگیرید اما نرم افزار رویت برروی سیستم های مرکز چاپی که مراجعه نموده اید نصب نبوده است در این موقعیت خود را مجبور به خروجی اتوکد از رویت می کنید و سپس از فایل اتوکدی خود خروجی PDF می گیرید. این راه ها مشکلاتی به همراه دارد و ما برای این مسئله آموزشی تهیه نموده ایم تا بتوانید برای همیشه از شر این مشکل رها شوید. در این آموزش به صورت کامل با تنظیمات پرینت پیش فرض رویت آشنا خواهید شد و از همه مهم تر کار با پلاگین پرکاربرد dopdf و تنظیمات آن را فرا می گیرید.

خروجی استاندارد رویت به اتوکد

doPdf چیست؟

پرینتر مجازی می باشد که در ویندوزهایی همچون ویندوز 7 که به صورت پیش فرض پرینت را ندارد بسیار پرکاربرد می باشد و عملیات تبدیل فایل ها به پی دی اف را بر عهده دارد

(نکته : دوستانی که با ویندوز 10 کار میکنند در حالت عادی می توانند از پرینت خود ویندوز استفاده نمایند اما دوستانی که با ویندوز 7 روی سیستم خود نصب دارند باید حتما از یک پرینتر مجازی مانند doPDF استفاده نمایند.)